مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 17:012019-03-24اقتصادي

رییس اتاق اصناف اصفهان خبر داد آمادگی مراکز اقامتی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی


اصناف آمادگی کافی را در زمینه ارائه خدمات و اسکان مسافران نوروزی دارند و هم وطنان با خیالی آسوده به استان اصفهان سفر کنند.

- رسول جهانگیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رابطه با اقدام صورت گرفته در رابطه با بازار شب عید اظهار کرد: اصناف دو نقش اساسی را به عهده دارند که یکی نقش نظارتی و دیگری میزبانی از مهمانان نوروزی است.

رییس اتاق اصناف استان اصفهان افزود: بازرسین اتحادیه ها و بازرسین اتاق اصناف از 15 بهمن ماه در حال رصد بازار هستند و در صورت وقوع تخلف ابتدا به صورت ارشادی ورود پیدا می کنند و در مرحله بعد ابلاغ اخطار را انجام می دهند و درصورتی که تخلف محرز شده رفع نشد، پرونده متخلفان به سازمان های نظارتی مثل تعزیرات ارجاع داده می شود.

وی بیان داشت: درواقع در ایام شب عید و نوروز، اصناف به عنوان میزبانان اصلی مهمانان نوروزی به شمار می روند که به اکثر نیازهای آن ها پاسخ می دهند.

جهانگیری یادآور شد: بحث اسکان نوروزی با اصناف است و از کل ظرفیت یک شب اسکان اصفهان که نزدیک به 150 هزار نفر است، بیش از نیمی از آن در اختیار اصناف استان قرار دارد.

رییس اتاق اصناف استان اصفهان تصریح کرد: منازل استیجاری که به واسطه اصناف و اتحادیه املاک سامان دهی شده و در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد، پذیرایی از مسافران با کشیک بندی واحدهای ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق اصناف اصفهان خبر داد آمادگی مراکز اقامتی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی

رییس اتاق اصناف اصفهان خبر داد آمادگی مراکز اقامتی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی