مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 14:112019-03-24اقتصادي

فرمانده انتظامی استان خبر داد رشد 14 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین


فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه تردد در محورهای استان قزوین با رشد 14 درصدی روبرو بوده است، گفت: ترافیک در محور های مواصلاتی سنگین و با توجه به ورود سامانه بارشی به استان از بعد از ظهر امروز و لغزنده شدن محورها رانندگان احتیاط کنند.

- سرهنگ مهدی حاجیان در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: از 25 اسفند 97 تا به امروز تردد بیش از 8 میلیون و 502 هزار وسایط نقلیه از محورهای مواصلاتی استان قزوین را داشتیم که در مقایسه با مدت مشابه 14.

1 درصد افزایش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی هستیم و با توجه به ورود سامانه بارشی به استان از بعد از ظهر امروز و لغزنده شدن جاده ها رانندگان احتیاط بیشتری کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین به همه رانندگان توصیه کرد: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را  رعایت کرده و در صورت بروز راهبندان های ترافیکی و وضعیت جوی نامساعد با عوامل امدادی و پلیس راه همکاری لازم را داشته .

و سرعت مطمئنه و فاصله طولی را در زمان بارش نزولات آسمانی رعایت و از تغییر مسیر ناگهانی و سبقت های غیر مجاز خودداری کنند.

سرهنگ حاجیان تصریح کرد: داشتن سفری ایمن و ثبت خاطرات خوش سفر در کنار خانواده، مستلزم احترام به قوانینی است که ضامن حفظ سلامتی ما است پس با ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی استان خبر داد رشد 14 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین

فرمانده انتظامی استان خبر داد رشد 14 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین