مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 13:102019-03-24سياسي

آماده باش کامل ستاد بحران استان کرمان


معاون امور عمرانی و فنی استانداری کرمان با تاکید برآن که هواشناسی خطر سیل را برای استان کرمان اعلام نکرده است، عنوان کرد: از اول فروردین تا پایان سوم فروردین ماه، - شهرستان جیرفت با 21.

3 میلیمتر بیشترین بارش ها و متاسفانه در شهرستان های انار، بم، سیرجان، شهداد، شهربابک، لاله زار و راور بارندگی در سه روز اول سال گزارش نشده است.

دکتر مصطفی آیت الهی موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به وضعیت جوی استان، گفت: امروز پدیده خاصی در استان نخواهیم داشت اما هواشناسی برای فردا (دوشنبه) و پس فردا(سه شنبه) در جنوب استان بارش پراکنده باران را پیش بینی کرده است.

وی از درخواست اعلام آمادگی مدیریت بحران استانداری کرمان به فرمانداران جنوب استان در صورت وقوع سیلاب در جنوب خبر داد و بیان کرد: امروز از دستگاه های مربوطه هماهنگی های لازم در راستای بازدید و لایروبی کلیه نقاط بحران زا و رودخانه ها، معابر، پل های جاده ها، معابر درون شهری، برون شهری و روستایی و آماده نگهداشتن کلیه ماشین آلات را خواستیم تا در صورت وقوع سیل هیچ مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید.

معاون امور عمرانی و فنی استانداری کرمان با تاکید برآنکه هواشناسی خطر سیل را برای استان کرمان اعلام نکرده است، عنوان کرد: از اول فروردین تا پایان سوم فروردین ماه، شهرستان جیرفت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل ستاد بحران استان کرمان

آماده باش کامل ستاد بحران استان کرمان