مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 13:102019-03-24اقتصادي

خداحافظی بدنه دولت با سطحی نگری


رییس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه گفت: برای رونق تولید باید سه اصل اعتماد عمومی به تولید داخلی، رفع قوانین دست و پاگیر از سوی هیئت دولت و اجرای بی چون وچرا از سوی بدنه دولت در کشور نهادینه شود.

- فریدون نصیری در گفت وگو با ایسنا در رابطه با راهکارهای رونق تولید، اظهار کرد: از سال گذشته با تغییر سیاست گذاری های دولت مبنی بر حمایت از تولید داخلی، خروج آمریکا از برجام، ممنوعیت نسبی واردات و عدم دسترسی آسان به ارز تجاری عاملی شد تا میزان تولید رشد کند.

رییس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه افزود: رونق تولید بر پایه سه اصل، اعتماد مردمی، رفع قوانین دست و پاگیر از سوی هیئت دولت و اجرای درست قوانین از سوی بدنه دولت محقق خواهد شد.

وی یادآور شد: اعتماد مصرف کننده به تولیدات ایرانی عامل رشد تولید داخلی خواهد شد و از سوی دیگر زمانی که تولید رونق داشته باشد، تولیدکنندگان می توانند هزینه های قابل توجهی را در زمینه تحقیق و توسعه و ارتقا طراحی در دستور کار خود قرار دهند.

نصیری تأکید کرد: زمانی که رونق و حمایت از تولید در بدنه دولت نهادینه شود، بسیاری از مشکلات و قوانین دست و پاگیر تولید رفع خواهد شد، هیئت دولت قوانین و شرایط مناسبی را برای حمایت از تولید در نظر می گیرد اما بدنه دولت در زمان اجرا برای آنکه با اجرای قوانین انتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی بدنه دولت با سطحی نگری

خداحافظی بدنه دولت با سطحی نگری