مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 11:262019-03-24ورزشي

جام جهانی شمشیربازی مجارستان سابریست گیلانی بر پله 23 جهان ایستاد


سابریست گیلانی تیم ملی شمشیربازی کشورمان در رقابت های جام جهانی شمشیربازی مجارستان در مکان 23 جهان ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نخستین جام معتبر شمشیربازی در سال 98 به میزبانی بوداپست مجارستان برگزار شد و محمد رهبری سابریست گیلانی تیم ملی کشورمان در مکان 23 این جام ایستاد.

رهبری برای صعود به جدول 64 نفر برتر جام جهانی شمشیربازی مجارستان در دور مقدماتی با کسب پنج پیروزی و تحمل یک شکست مقتدرانه راهی جدول نهایی مسابقات شد، رهبری در بوداپست مقابل لوییز بوناح از آلمان به برتری پنج بر صفر، مقابل چانگ چو از چین تایپه به برتری پنج بر یک، مقابل میکلوس پچ از مجارستان به برتری پنج بر سه، مقابل ماکسیم پیانفتی از فرانسه به برتری 15 بر 12، مقابل ماکس ریمر از اتریش به برتری پنج بر دو و مقابل کنتا توکونان از ژاپن به برتری پنج بر یک دست یافت.

شمشیرباز گیلانی مقابل لئوناردو ده روسی از ایتالیا تن به شکست پنج بر دو و مقابل سانگوک از کره جنوبی تن به شکست 15 بر هفت داده و به مقام 23 جهان رضایت داد.

محمد رهبری سال 2019 در جام جهانی لهستان در مکان 56 و در جام جهانی ایتالیا در مکان 121 سابر انفرادی قرارگرفته بود و بدین ترتیب مکان 23 جام جهانی مجارستان بهترین رتبه وی در سابر انفرادی در مسابقات جام جهانی سال 2019 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی شمشیربازی مجارستان سابریست گیلانی بر پله 23 جهان ایستاد

جام جهانی شمشیربازی مجارستان سابریست گیلانی بر پله 23 جهان ایستاد