مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 10:062019-03-24اقتصادي

مدیر آبفار تویسرکان مطرح کرد انجام شبکه توزیع آب شرب در روستاهای تویسرکان


مدیر امور آب و فاضلاب روستایی تویسرکان از انجام شبکه توزیع آب شرب در روستاهای این شهرستان خبر داد.

- محمد الوندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به تعمیر و تجهیز الکتروپمپ روستاهای مبارک آباد، باباپیر، میانده، قلی لاله سفلی، باباکمال،لامیان و فریازان با اعتبار 150 میلیون تومان اظهار کرد: 3 هزار و 500 متر خط انتقال روستای سهام آباد از چشمه به مخزن این روستا با 215 میلیون تومان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه مخزن صد متر مکعبی روستای کمانگران با صرف 20 میلیون تومان تعمیر و عایق بندی شده است افزود: 220 میلیون تومان برای فنس کشی چاه به متراژ 70 متر و لایروبی و حفر چاه جدید در روستای وردآورعلیا هزینه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی تویسرکان با اشاره به اجرای 3 هزار متر شبکه روستایی توزیع آب شرب در روستای تقی آباد با صرف 250 میلیون تومان ادامه داد: بازسازی و اصلاح موتورخانه و ایستگاه پمپاژ روستای باباپیر با 25 میلیون تومان و بهسازی چاه، چشمه و قنات روستای شهرستانه با اعتبار 25 میلیون تومان انجام گرفت.

وی از خرید و تجهیز کلرزن ثقلی برای نخستین بار در استان در روستای آرتیمان تویسرکان با 5 میلیون تومان خبر داد و بیان کرد: 823 مورد نشتی و رفع حوادث از جمله اقدامات صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آبفار تویسرکان مطرح کرد انجام شبکه توزیع آب شرب در روستاهای تویسرکان

مدیر آبفار تویسرکان مطرح کرد انجام شبکه توزیع آب شرب در روستاهای تویسرکان