مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 15:252019-03-23سياسي

فعالیت پنج موزه استان بوشهر در ایام نوروز


به گفته ی معاون میراث فرهنگی استان بوشهر امسال در ایام تعطیلات نوروزی پنج موزه تجارت دریایی، دریانوردی، مردم شناسی، تاریخ پزشکی و رییسعلی دلواری به شکل فعال از ساعت 8 صبح تا ساعت 20 پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرالله ابراهیمی تاکید کرد: با توجه به اینکه در سالهای اخیر بنا به اعلام آمار ورود و اسکان گردشگران سطح کشور در استانهای هدف گردشگری، استان بوشهر با توجه به آب و هوای مساعد و جاذبه های گردشگری فاخر و جذاب در این فصل به عنوان مقصد سوم مسافران بوده، و به همین دلیل بر آن شدیم تا نسبت به سالهای گذشته بستر مناسبی در همه سطوح در راستای تحقق اهداف ستاد اجرایی خدمات سفر استان داشته باشیم، که فعال نمودن این پنج موزه یکی از این مصادیق بوده است.

وی در ادامه افزود: ما به منظور آشنایی هر چه بیشتر گردشگران با آداب و سنن گذشته و رشادتها و دلاوری های مردمان استان، دارالحماسه بوشهر کارشناسان این اداره کل را در موزه ها مستقر نمود، تا به صورت چهره به چهره راهنمای گردشگران باشند.

معاون میراث فرهنگی استان بوشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات رسانی خود را بیش از پیش و به نحو شایسته ای به میهمانان نوروزی ارائه نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پنج موزه استان بوشهر در ایام نوروز

فعالیت پنج موزه استان بوشهر در ایام نوروز