مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 12:402019-03-23اجتماعي

مازندران رکورد سفر در «سیل» را شکست


مازندران هم پای گلستان شش روز است که درگیر سیل، رانش زمین و انسداد جاده ها شده است، با این حال مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندارن می گوید: - همه این حوادث نه تنها مانع تردد نشده، بلکه سفر گردشگران و مسافران در مقایسه با سال گذشته 4 درصد هم بیشتر شده است.

درست در روزهایی که هشدارهای جدی به مسافران درباره بارش شدید باران، جاری شدن سیل و مسدود شدن ها جاده ها و ریل قطار در مازندران داده شد، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمار داد که این استان رکورد سفرهای نوروزی را در بین استان های کشور زده است.

سیف الله فرزانه نیز در تأیید این آمارها به ایسنا گفت: با وجود این حوادث اما تردد مسافران به این استان قطع نشد.

به گفته او از اسفند سال 97 تا پایان روز دوم فرودین سال 98، سه میلیون و 296 هزار و 525 نفر شب اقامت در استان مازندران ثبت شده است که در مقایسه با مدت زمان سال گذشته چهار درصد رشد اقامت و سفر را نشان می دهد.

فرزانه گفت: همه ما انتظار داشتیم در چنین شرایط جوی با وجود سیل و رانش زمین، سفرها کم شود، هرچند که تأثیرگذار بود اما آمار سفرها تاکنون خوب بوده است.

راه های رسیدن به مازندران باز است او درباره وضعیت راه هایی که چند روز گذشته بر اثر رانش زمین تخریب شده اند، توضیح داد: سیل بخش میانی و شرقی استان مازندران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران رکورد سفر در «سیل» را شکست

مازندران رکورد سفر در «سیل» را شکست