مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 12:062019-03-23پزشكي

تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در مناطق سیل زده گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، قاسم جان بابایی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: متأسفانه وقوع سیل در استان گلستان شرایط سختی را برای مردم این استان حاکم کرده که امید است مشکلات سیل زدگان در اسرع وقت حل شود.

وی ادامه داد: حوزه بهداشت و درمان از همان ساعات نخستین وقوع سیل با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای کمک به سیل زدگان وارد عمل شدند و پزشکان و تیم های بهداشت و درمان در مناطق سیل زده مستقر هستند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: امروز نیز به دستور وزیر بهداشت بنده به همراه رییس سازمان اورژانس به استان گلستان آمدیم و از مردم آق قلا که در منطقه محمدآباد اسکان یافتند بازدید کردیم که خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی موفق شده بحث درمانی را به خوبی تحت کنترل قرار دهد که در حال حاضر بستری در بیمارستان نداریم و دو نفر فوتی ناشی از سیل نیز در صحنه حادثه رخ داده است.

جان بابایی در پایان ابراز کرد: داروهای بیماران خاص در حال توزیع است و امکانات دارویی، تجهیزات لازم و آمبولانس های سیار در منطقه مستقر است و تقریباً مشکلات مردم سیل زده را برطرف می کند.

انتهای پیام/83018/و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در مناطق سیل زده گلستان

تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در مناطق سیل زده گلستان