مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 09:502019-03-23پزشكي

ارتقا سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی؛ شعار سال 1398


مرکز مشاوره دانشگاه تهران ارتقا سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی را به عنوان شعار سال 1398 اعلام کرد.

- ارتقا سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی؛ شعار سال 1398 مرکز مشاوره دانشگاه تهران ارتقا سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی را به عنوان شعار سال 1398 اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه پایانی سال 97 مرکز مشاوره دانشگاه تهران، حمید پیروی، رییس مرکز مشاوره دانشگاه، گزارشی از عملکرد این مرکز و بخش های مرتبط به آن را ارائه کرد.

وی هم چنین با توجه به اهمیت موضوع ارتقا سواد سلامت روان در پیشگیری از آسیب های روانی اجتماعی دانشجویان و هم چنین اهمیت ترویج روابط انسانی بر اساس شعار روز جهانی انجمن مددکاری، 19 مارس 2019 مبنی بر ترویج اهمیت روابط انسانی، شعار مرکز مشاوره دانشگاه تهران در سال 1398 را ارتقا سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی نام نهاد و از کلیه همکاران و متخصصان درخواست کرد تا در این زمینه همکاری لازم را به عمل آورند.

دکتر مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران نیز نکاتی را درباره ضرورت اجرای برنامه های پیشگیرانه در سطح دانشگاه و مشارکت و همکاری واحدهای دانشگاهی در توسعه بهداشت روانی دانشجویان و استفاده از ظرفیت واحدهای فرهنگی و هنری و تربیت بدنی در اجرای برنامه های سلامت محور مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی؛ شعار سال 1398

ارتقا سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی؛ شعار سال 1398