مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 08:502019-03-23فناوري

10 جاسوس فیس بوک را بشناسید


با توجه به آنکه سال گذشته فیس بوک گرفتار دردسر و رسوایی بزرگی شد، بسیاری از کارشناسان بارها اپلیکیشن های مختلفی را که برای فیس بوک جاسوسی کرده اند، - معرفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیس بوک که یکی از بزرگترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان به شمار می رفت، سال گذشته گرفتار رسوایی بزرگی شد که خیل عظیمی از کاربرانش را از دست داد.

این شبکه اجتماعی بعد از انتشار خبر رسوایی و همکاری با مؤسسه تحقیقاتی کمبریج آنالتیکا به سرعت در آماج حملات شدید کاربران بسیاری در سراسر جهان قرار گرفت؛ به گونه ای که تعداد کثیری از شرکت ها و افراد معروف به بستن و غیرفعال کردن صفحات مجازی خود در فیس بوک اقدام کرده و استفاده از این شبکه اجتماعی را ننگی برای دنیای مجازی توصیف کرده اند.

طبق گزارش های منتشره، اطلاعات بالغ بر 87 میلیون نفر از کاربران فیس بوک در اختیار این مؤسسه کمبریج آنالتیکا قرار گرفته بوده و معلوم نیست بعد از آن چه بلایی سر آنها آمده است.

چندی پیش، کارشناسان و محققان اعلام کردند که اپلیکیشن های مختلف، محبوب و پرطرفداری که در فروشگاه های آنلاین و اینترنتی اپ استور اپل و گوگل پلی استور وجود دارند، اطلاعات شخصی و محرمانه کاربرانی که آنها را نصب کرده بودند، را با انگیزه و هدف نامشخصی تحویل فیس بوک داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 جاسوس فیس بوک را بشناسید

10 جاسوس فیس بوک را بشناسید