مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 23:012019-03-22سياسي

در دومین روز از سال جدید؛ کلنگ احداث کارخانه پیچ خودرو در کوثر به زمین زده شد


در دومین روز از سال جدید با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مسؤولان استانی و شهرستانی کلنگ احداث کارخانه پیچ خودرو کابینت در شهرستان کوثر به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلنگ احداث کارخانه پیچ خودروی کابینت عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و مسؤولان استانی و شهرستانی در دومین روز از سال رونق تولید به زمین زده شد.

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید پیچ خودرو در شهرستان کوثر با اشاره به مهم و اساسی بودن اشتغال زایی اظهار کرد: باید رونق تولید به طور متوازن در همه جای استان دیده شود.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به راه اندازی کسب و کارهای بزرگ با اشتغال زایی بالا افزود: طی سال گذشته و حتماً در سال جدید با توسعه متوازن در ایجاد اشتغال پیش خواهیم رفت.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: در ماه های آینده با آغاز اجرای عملیات پایاب سد گیوی تحول شگرف دیگری برای منطقه خواهد بود که باعث مهاجرت معکوس خواهد شد.

عاملی ضمن دعوت از سرمایه گذاران منطقه و ساکن در شهرهای دیگر کشور برای ورود در زمینه تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان کوثر تصریح کرد: با آغاز طلیعه سرمایه گذاری ها در زمینه تولید و به ویژه صنعت و اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دومین روز از سال جدید؛ کلنگ احداث کارخانه پیچ خودرو در کوثر به زمین زده شد

در دومین روز از سال جدید؛ کلنگ احداث کارخانه پیچ خودرو در کوثر به زمین زده شد