مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 17:212019-03-22اقتصادي

معاون بازرسی سازمان صنعت و تجارت البرز: پلمب سه رستوران متخلف در جاده کرج - چالوس


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: سه رستوران متخلف در جاده کرج_چالوس شناسایی و پلمب شد.

- خبرگزاری فارس از البرز، سیامک آقایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اظهار داشت: بازرسی ویژه واحدهای اقامتی، پذیرایی در محور کرج - چالوس در حال انجام است و در این میان سه رستوران متخلف شناسایی و پلمب شدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان کرد: این تعداد شناسایی و پلمب در دومین روز از تعطیلات انجام شده است و این بازرسی ها تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

آقایی تصریح کرد: طرح ضربتی یاد شده با هدف تأمین شرایط ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافران نوروزی است و در قالب کارگروه خدمات معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان البرز انجام می شود.

وی بیان کرد: این گشت با حضور نماینده ای از سازمان های تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی رستوران ها و مراکز اقامتی جاده چالوس انجام می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از بازرسی دهها رستوران مستقر در این مسیر خبر داد و یادآور شد: تخلفات رستوران ها مورد پایش و رصد قرار خواهد گرفت و در صورت مشاهده تخلف به سرعت برخورد قانونی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بازرسی سازمان صنعت و تجارت البرز: پلمب سه رستوران متخلف در جاده کرج - چالوس

معاون بازرسی سازمان صنعت و تجارت البرز: پلمب سه رستوران متخلف در جاده کرج - چالوس