مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 17:062019-03-22سياسي

لزوم نگاه جهادی در اداره اقتصاد کشور/ در واگذاری کارخانه ها به اهلیت توجه شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در اولین نماز جمعه سال جدید در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز به شعار سال رونق اقتصادی در سال 98 اشاره و اظهار کرد: همه سخنان مسرت بخش مقام معظم رهبری در اولین روز سال در مشهد مقدس را شنیدیم که به صورت واضح به توصیف و اهداف شعار رونق تولیدی پرداختند که امیدواریم در این سال به موفقیت های چشمگیری دست یابیم.

لزوم نگاه جهادی به اقتصاد کشور وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند، باید به اقتصاد جهادی نگاه کنیم و به صورت اقتصاد جهادی پیش رویم، به طوری که باید نقدینگی در اختیار مردم به سرمایه تبدیل شود و افرادی که سرمایه گذاری می کنند باید این نقدینگی را در این راه استفاده کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه سال گذشته نیز شعار حمایت از کالای ایرانی اعلام شده بود و این به معنای این نیست که دیگر آن شعار تمام شده است، گفت: اگر تولید در کشور رونق یابد، مشکل اشتغال و کاهش ارزش پول نیز حل می شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب عده ای پول دارند که باید سرمایه گذاری کنند و عده ای نیز هستند که می توانستند پول خود را در بانک گذاشته و از سود آن استفاده کنند ولی به صورت جهادی آمده و سرمایه گذاری کردند که باید از آنها حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نگاه جهادی در اداره اقتصاد کشور/ در واگذاری کارخانه ها به اهلیت توجه شود

لزوم نگاه جهادی در اداره اقتصاد کشور/ در واگذاری کارخانه ها به اهلیت توجه شود