مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 14:262019-03-22سياسي

مردم دزفول و اندیمشک اجازه ندهند دشمن از آب گل آلود ماهی بگیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه های اولین نماز جمعه سال 97 اهواز، اظهار کرد: برای رسیدن به گوهر تقوا باید از الگوها استفاده کرد و زینب کبری(س) الگوی تقوا ورزی است، اسلام که با بدحجابی مخالف است دلیلش این است که انسان را به تقوا برساند که این تقوا را در شخصیت حضرت زینب(س) و مادر گرامی اش می بینیم.

وی افزود: بیانیه گام دوم رهبری با سلام بر جوانان به پایان می رسد و این بدین معنا است که جوانان آغاز این مسیر هستند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: باید از وجود این رهبر که دشمنان هم به عظمت او پی برده اند افتخار کنیم؛ رهبری عزیز فرمودند برخلاف نظر برخی معتقدم 98 سال فرصت ها است، همچنین فرمودند برخی گفته بودند آمریکا اگر از برجام خارج شود ملت ایران نان برای خوردن هم پیدا نمی کند که این ها عناوین مهمی از سخنان حضرت آقا بود.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب تأکید کرده که در بعد اقتصادی مشکل داریم و باید در این زمینه کار کنیم در حالی که در زمینه های پزشکی و دفاعی پیشرفت چشم گیری داشته ایم؛ رهبری گفتند ما نباید از تحریم ها ناله کنیم بلکه باید مقابله کنیم.

حاجتی گفت: برخی روزنامه های زرد جوری تیتر می زنند که مردم را ناامید کنند و نشان دهد تنها راه موجود تسلیم برابر غرب است در حالی که مقام معظم رهبری تأکید کردند ما دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دزفول و اندیمشک اجازه ندهند دشمن از آب گل آلود ماهی بگیرد

مردم دزفول و اندیمشک اجازه ندهند دشمن از آب گل آلود ماهی بگیرد