مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 14:162019-03-22سياسي

هیچ کشوری راز و رمز خود را در اختیار دیگران قرار نمی دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت آیت الله رسول فلاحتی در نخستین خطبه نماز جمعه سال 1398 با تبریک سال نو و آرزوی سعادت و سلامتی برای همه مردم شریف ایران اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در لحظات سال 1398 اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب  سال جدید را سال رونق تولید اعلام کردند و با گله مندی از عدم تحقق شعار سال 1397 مبنی بر حمایت از تولید داخلی، پیشبرد اهداف نظام را در رونق تولید دانستند.

وی با اظهار تأسف از تبلیغ کالاهای خارجی در سطح شهر بیان کرد:  اگر در داخل شهر یا استان به ما خبر برسد که تبلیغ کالای خارجی صورت می گیرد، مسؤولان شهر فراخوانده شده و باید پاسخگو باشند، چراکه در شرایط حال حاضر  اقتصادی، حمایت کالای ایرانی لازم و ضروری است.

امام جمعه رشت  با بیان اینکه عده ای سال 98 را سال تهدید دانسته و در مقابل رهبری آن را سال فرصت نامیده اند افزود: آنچه از غربی ها برای ملت ایران برمی آید چیزی جز خیانت، توطئه و خنجر از پشت زدن نیست لذا باید  دشمن را خوب شناخت  و به جای اعتماد به آنان، روی پای خود ایستاد.

فلاحتی با بیان اینکه فرمایشات رهبری دارای چهار محور است بیان کرد: شرایط سال جاری، بی اعتمادی به غرب، تأثیر تولید داخلی و جوانان چهار محور اصلی سخنان رهبر معظم انقلاب بوده که با  نام گذاری امسال به نام رونق تولید بر آن چهار محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کشوری راز و رمز خود را در اختیار دیگران قرار نمی دهد

هیچ کشوری راز و رمز خود را در اختیار دیگران قرار نمی دهد