مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 14:112019-03-22سياسي

امام جمعه موقت ارومیه: 50 واقعه براندازی نظام با پشتیبانی خدا از انقلاب شکست خورد


انقلاب اسلامی 40 سالگی را سپری کرد و در این مدت حدود 50 واقعه در راستای براندازی نظام اتفاق افتاد که پشتیبانی خدا از انقلاب باعث شکست همه این توطئه ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سیدعلی اکبر قریشی امروز در خطبه های نماز جمعه ارومیه تصریح کرد: اگر مشمول الذمه کسی نباشیم باید شکرگزار خدا باشیم و در غیر این صورت باید در راستای ادای حق و رفع مشمول الذمه از فرد و یا وارثان حلالیت بخواهیم تا در قیامت وبال ما نباشند.

وی با توصیه به تقوای الهی و ترس از خدا افزود: انقلاب اسلامی در سال 1357 به ثمر رسید و 40 سالگی را سپری کرد و به چهل ویکمین سال پیروزی وارد شد، در این مدت حدود 50 واقعه اتفاق افتاده که در راستای براندازی نظام بود اما در همه این جریان ها پیروز شدیم و نظام پابرجا ماند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس، فتنه 88، کودتای نوژه و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت مسؤولان از جمله این فتنه ها محسوب می شود که به دنبال براندازی نظام بودند اما موفق نشدند و دشمن از بین رفت و انقلاب باقی ماند.

وی گفت: علت این شکست ها پشتیبانی خداوند متعال از انقلاب است چرا که این انقلاب به دنبال پیاده سازی احکام خدا در قرآن و سنت پیامبر(ص) در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت ارومیه: 50 واقعه براندازی نظام با پشتیبانی خدا از انقلاب شکست خورد

امام جمعه موقت ارومیه: 50 واقعه براندازی نظام با پشتیبانی خدا از انقلاب شکست خورد