مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 14:052019-03-22اقتصادي

سرمایه ای ناملموس به ارزش طلا


صداقت در رفتار و گفتار مسئولان اقتصادی در مواقع حساس اقتصادی می تواند به بازتولید سرمایه ای انسانی به نام سرمایه اجتماعی بیانجامد که چه بسا در تنگناهای اقتصادی اهمیتی بیشتر از سرمایه های مالی و مادی داشته باشد.

- صداقت در رفتار و گفتار مسئولان اقتصادی در مواقع حساس اقتصادی می تواند به بازتولید سرمایه ای انسانی به نام "سرمایه اجتماعی" بیانجامد که چه بسا در تنگناهای اقتصادی اهمیتی بیشتر از سرمایه های مالی و مادی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسائل اقتصادی مانند نمودارهای ریاضی نیستند که فقط از الگوها و فرمول های لاتغییر ریاضی تأثیر بپذیرند.

مسائل انسانی نقش خیلی تعیین کننده ای در شکل دهی به اتفاقات اقتصادی دارند؛ از همین جهت هم هست که علم اقتصاد در حوزه علوم انسانی و در کنار دروسی مانند روانشناسی و جامعه شناسی قرار می گیرد.

سرمایه اجتماعی شاخصی انسانی در تعیین الگوهای اقتصادی است.

زمانی که سیاستمداران با رفتارها و گفتارهای صادقانه با افکار عمومی مواجه شوند در بلندمدت می توانند سرمایه ای غیر مادی اما بسیار مهم تر از سرمایه های مادی به دست بیاورند؛ ثروتی که سرمایه اجتماعی نام دارد.

سرمایه اجتماعی در زمانی که اوضاع اقتصادی خوب نیست می تواند تا اندازه خیلی زیادی به کمک جامعه بیاید و علاوه بر اینکه همگرایی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه ای ناملموس به ارزش طلا

سرمایه ای ناملموس به ارزش طلا