مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 13:562019-03-22سياسي

لزوم تلاش شبانه‎روزی مسؤولان برای حل مشکلات مردم سیل‎زده گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: امروز بشر به جای خداپرستی، علم پرست شده است و درصدد است که از طریق علم خود مسائل دنیا را پیش ببرد.

وی با بیان اینکه ما در برابر اراده خداوند بسیار ناچیز هستیم و باید به مدیریت جهان تدبر کنیم، افزود:  خداوند خیانت چشم را نیز می داند و از آن چیزی که در قلب های ما مخفی مانده اطلاع دارد.

امام جمعه گرگان با تأکید بر اینکه همه باید دستگیری از محرومان را تکلیف و وظیفه خود بدانند، اذعان کرد: دشمنان نظام در سال 1397، تهدیدات زیادی را بر علیه کشورمان داشتند که امید است بتوانیم از مشکلاتی که توسط دشمن ایجاد شده عبور کنیم.

نماینده ولی‎فقیه در گلستان در ادامه تقارن میلاد باسعادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) را با سال نو مبارک دانست و یادآور شد: هنگام مرگ مال، مقام و هیچ کدام از شئون زندگی مادی را نمی‎توانیم با خود همراه کنیم اما تنها چیزی که در آخرت همراه ما است اعمال و حال ما است و به همین دلیل در دعای تحویل سال از خداوند می‎خواهیم حال‎مان را متحول کند.

نورمفیدی با بیان اینکه مهم‎تر از مسائل مادی، حال انسان است، گفت: اساس زندگی دنیا حال انسان‎ها است و همه باید برای دستیابی به حال خوب توجه و تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تلاش شبانه‎روزی مسؤولان برای حل مشکلات مردم سیل‎زده گلستان

لزوم تلاش شبانه‎روزی مسؤولان برای حل مشکلات مردم سیل‎زده گلستان