مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 12:412019-03-22اقتصادي

برخورد با عرضه کنندگان مرغ 22هزارتومانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بهروز طالبیان با اعلام این خبر گفت که امروز (پنج شنبه) اول فروردین 98 در راستای اجرای طرح گشت های نوروزی تعزیرات، - رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران از برخورد با مراکز عرضه مرغ به قیمت 22هزار تومان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بهروز طالبیان با اعلام این خبر گفت که امروز (پنج شنبه) اول فروردین 98 در راستای اجرای طرح گشت های نوروزی تعزیرات، پنج گشت مشترک با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف، مبادرت به بازرسی از مراکز عرضه اقلام مورد نیاز مردم به ویژه مرغ در سه الی چهار نقطه شهر تهران کردند.

این مقام مسئول در تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به اینکه عرضه مرغ در عمده مراکزی که مورد بازرسی قرار گرفت با نرخ های غیرقانونی 15 تا 17 هزار تومان صورت می گرفت افزود: گشت های مشترک تعزیرات با عرضه کنندگان متخلف برخورد و ضمن شکستن قیمت به نرخ مصوب یعنی 11 هزار و 500 تومان، بر عرضه مرغ به نرخ مزبور نظارت کردند تا مردم گران تر از نرخ تعیین شده از سوی دولت، مرغ نخرند.

طالبیان اضافه کرد: در بازرسی های امروز، گشت مشترک تعزیرات در منطقه شهرک غرب با یکی از مراکز عرضه مرغ به نرخ غیرقانونی مواجه شد که این مرکز، مرغ را با قیمت 22هزار تومان به مردم می فروخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با عرضه کنندگان مرغ 22هزارتومانی

برخورد با عرضه کنندگان مرغ 22هزارتومانی