مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 12:212019-03-22بين الملل

آمریکا دو شرکت کشتیرانی چین را تحریم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به دنبال مذاکرات اخیر سران آمریکا و کره شمالی در ویتنام که نهم اسفندماه سال گذشته به شکست انجامید، - وزارت خزانه داری آمریکا دو شرکت کشتیرانی چینی را به اتهام دور زدن تحریم های کره شمالی تحریم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به دنبال مذاکرات اخیر سران آمریکا و کره شمالی در ویتنام که نهم اسفندماه سال گذشته به شکست انجامید، حالا وزارت خزانه داری ایالات متحده تشدید تحریم ها علیه کره شمالی و حامیانش را در دستور کار خود قرار داده و از اعمال تحریم علیه دو شرکت چینی خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسوشیتدپرس ، دولت دونالد ترامپ روز پنجشنبه دو شرکت کشتیرانی دالیان هالیبو اینترنشنال فرایت و لیئونینگ دانشینگ اینترنشنال فرواردینگ را به دور زدن تحریم های کره شمالی متهم کرد و آنها را مورد تحریم قرار داد.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی است که این دو شرکت چینی با روش هایی فریبکارانه، تحریم های سازمان ملل و آمریکا علیه کره شمالی را دور می زدند.

کاخ سفید اعلام کرده که اعمال تحریم علیه دو شرکت چینی، گواهی بر این است که آمریکا فشار بر کره شمالی به منظور خلع سلاح اتمی این کشور را حفظ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا دو شرکت کشتیرانی چین را تحریم کرد

آمریکا دو شرکت کشتیرانی چین را تحریم کرد