مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 11:352019-03-22اقتصادي

برخورد با عرضه کنندگان مرغ 22 هزارتومانی/گرانفروشی را گزارش کنید


رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران از برخورد با مرکز عرضه مرغ به قیمت 22 هزار تومان خبر داد.

- رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران اعلام کرد برخورد با عرضه کنندگان مرغ 22 هزارتومانی/گرانفروشی را گزارش کنید رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران از برخورد با مرکز عرضه مرغ به قیمت 22 هزار تومان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز طالبیان رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح گشت های نوروزی تعزیرات، پنج گشت مشترک با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف، مبادرت به بازرسی از مراکز عرضه اقلام مورد نیاز مردم به ویژه مرغ در سه الی چهار نقطه شهر تهران کردند.

رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه عرضه مرغ در عمده مراکزی که مورد بازرسی قرار گرفت با نرخ های غیرقانونی 15 تا 17 هزار تومان صورت می گرفت، افزود: گشت های مشترک تعزیرات با عرضه کنندگان متخلف برخورد و ضمن شکستن قیمت به نرخ مصوب یعنی 11 هزار و 500 تومان، بر عرضه مرغ به نرخ مزبور نظارت کردند تا مردم گران تر از نرخ تعیین شده از سوی دولت، مرغ نخرند.

طالبیان افزود: در بازرسی های امروز، گشت مشترک تعزیرات در منطقه شهرک غرب با یکی از مراکز عرضه مرغ به نرخ غیرقانونی مواجه شد که این مرکز، مرغ را با قیمت 22 هزار تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با عرضه کنندگان مرغ 22 هزارتومانی/گرانفروشی را گزارش کنید

برخورد با عرضه کنندگان مرغ 22 هزارتومانی/گرانفروشی را گزارش کنید