مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 03:012019-03-21اجتماعي

مدیرکل راهداری استان اردبیل: افزایش ورود مسافران به استان اردبیل


بر اساس سامانه تردد شمار روز گذشته ورود 47هزار دستگاه اتومبیل به استان ثبت شده است که نسبت به سال گذشته با افزایش12% روبرو هستیم.

- علی رحمتی در گفتگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: بر اساس سامانه ترددشمار متصل به محورهای استان، روز گذشته ورود 47هزار دستگاه خودرو به استان ثبت شده است و نسبت به سال گذشته با افزایش12% روبرو هستیم.

وی افزود: محورهای اردبیل ـ آستارا و بالعکس و همچنین کَجَل_اردبیل از سمت زنجان بیشترین تردد را داشته است.

مدیرکل راهداری استان اردبیل بیان داشت: در 24ساعت گذشته در اکثر محورهای استان شاهد بارش باران و برف بودیم و با همت و تلاش شبانه روزی اکیپ های راهداری هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان مسدود نبوده است و آمادگی داریم در صورت نامساعد بودن آب و هوای استان در سریع ترین زمان ممکن خدمتگزار هموطنان باشیم.

وی افزود:راهداری استان اردبیل در قالب 120 اکیپ در کلیه محورهای اصلی و فرعی استان در طول تعطیلات نوروزی در حالت آماده باش است.

رحمتی تصریح کرد: در قالب 120اکیپ نوروزی، 251دستگاه ماشین آلات راهداری و 458نفر نیروی انسانی تا پایان تعطیلات عید نوروز با تمام توان در حال آماده باش هستند  و یک هزار و دویست دستگاه ناوگان عمومی مسافری در حال ارائه خدمات به مسافرین نوروزی می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل راهداری استان اردبیل: افزایش ورود مسافران به استان اردبیل

مدیرکل راهداری استان اردبیل: افزایش ورود مسافران به استان اردبیل