مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 ساعت 19:362019-03-21اقتصادي

در قالب طرح نظارتی نوروز انجام شد ارجاع 150 پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی زنجان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از ارجاع 150 پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد 83 پرونده مختومه شده است.

- مرتضی ممیزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه ایام نوروز در راستای جلوگیری از تخلفات احتمالی از سوی اصناف در حال اجرا است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از اسفندماه امسال آغاز شده است، تصریح کرد: در قالب این طرح علاوه بر نظارت های محسوس و نامحسوس، گشت های مشترک سیار نیز به صورت مستمر با حضور بازرسانی از تعزیرات حکومتی، سازمان سمت استان و همچنین اصناف انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح نظارتی نوروز در دو بخش کالا و خدمات انجام می شود، اضافه کرد: تا به امروز از محل اجرای طرح نظارتی نوروز 150 پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع و از این تعداد 83 پرونده مختومه شده است.

ممیزی با بیان اینکه سایر پرونده های ارجاعی نیز در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است، افزود: طبق بررسی انجام شده در قالب 83 پرونده بیشترین تخلفات اصناف در حوزه عدم درج قیمت و همچنین عدم صدور فاکتور بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه طبق هماهنگی به عمل آمده پرونده های نوروزی در همان روز تشکیل و به صورت خارج از نوبت مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قالب طرح نظارتی نوروز انجام شد ارجاع 150 پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی زنجان

در قالب طرح نظارتی نوروز انجام شد ارجاع 150 پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی زنجان