مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 ساعت 15:552019-03-21فناوري

هنوز گزینه حمله سایبری به فیس بوک روی میز است


برخی از تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند که هنوز احتمال حمله سایبری در قطعی و اختلالات گسترده ای که هفته پیش در فیسبوک و اینستاگرام به وجود آمد، - به قوت خود باقیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به دنبال این هستند که آیا واقعاً حمله سایبری موجب قطعی و اختلال در شبکه اجتماعی فیس بوک و زیرمجموعه هایش نظیر اینستاگرام در هفته اخیر شده است یا خیر.

هفته گذشته بود که شبکه اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک با قطعی و اختلالات گسترده ای مواجه شد و دسترسی خیل عظیمی از کاربران را با مشکل روبه رو کرد.

همان زمان بود که بسیاری از کارشناسان و کاربران از احتمال حملات سایبری به فیسبوک و اینستاگرام سخن گفته و خبر دادند اما چند روز بعد از این گمانه زنی ها خود فیس بوک اعلام کرد که هیچ حمله سایبری در کار نبوده و این احتمال را به طور کلی رد و تکذیب کرد.

حالا بسیاری از تحلیلگران بر این باورند با اینکه فیس بوک تمامی احتمالات حملات سایبری به سرورهای این غول شبکه اجتماعی را رد کرده اما در عین حال هیچ شفاف سازی در مورد علت این حادثه نکرده و هنوز ابهامات گسترده ای در مورد قطعی و اختلال گسترده ای که هفته پیش برای فیسبوک و اینستاگرام ایجاد شد وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز گزینه حمله سایبری به فیس بوک روی میز است

هنوز گزینه حمله سایبری به فیس بوک روی میز است