مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 ساعت 09:102019-03-21دانش

اسکان دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی در ایام نوروز فراهم است


معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اسکان دانشجویان بین الملل مانند سال های گذشته در دانشگاه برقرار است و آن ها می توانند در خوابگاه خود حضور داشته باشند.

- دکتر حمیدرضا طاهری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: آژانس داخل دانشگاه برای حمل و نقل دانشجویان بین الملل آماده ارائه خدمات است.

طبق مقررات دانشگاه یک خوابگاه برای دانشجویان دختر و یک خوابگاه برای دانشجویان پسر وجود دارد.

وی بیان کرد: طبق سال های گذشته کلیه دانشکده ها و مراکز پژوهشی در ایام نوروز تعطیل هستند و از سوی دانشجویان تقاضایی برای خوابگاه وجود ندارد و تنها دانشجویان بین الملل به دلیل اینکه مکانی برای اسکان ندارند در خوابگاه دانشگاه مستقر می شوند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه خوابگاه های دانشگاه بنا به ضرورت، باید فرصتی برای تعمیراتی نظیر سمپاشی، نقاشی و به سازی داشته باشند، اظهار کرد: در سال های گذشته شرایط به گونه ای بود که اجاره بها در 15 روز تعطیلات که دانشجویان خوابگاه ها را خالی می کردند و به شهرهای خود می رفتند نیز از آن ها پول دریافت می شد، اما اخیراً صندوق رفاه اعلام کرده است به دلیل اینکه دانشجویان در 15 روز تعطیلات حضور ندارند؛ هزینه ای از آن ها گرفته نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی در ایام نوروز فراهم است

اسکان دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی در ایام نوروز فراهم است