مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 ساعت 02:362019-03-20سياسي

آیت الله میرعمادی تاکید کرد عمل به بیانیه «گام دوم انقلاب» در سال 98


نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور پیامی نوروزی گفت: مهم ترین خصوصیت سال 98 آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی است که بیانیه گام دوم انقلاب تصویری روشن برای پیمودن این مسیر پرافتخار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد پیام نوروزی به شرح زیر را صادر کرد؛ بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حوّل حالَنا الی احسن الاحوال تقارن عید سعید نوروز با ماه پرخیر و برکت رجب و میلاد مسعود سیدالاوصیاء و امام الاتقیاء امیرالمومنین امام علی بنابی طالب (ع) را به همه ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه به مردم غیور و ولایتمدار لرستان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

خدای متعال را بر همه نعمت های مادی و معنوی که بر ما ارزانی داشته شاکریم.

نعمت نزولات جوّی، سرسبزی و شادابی، زنده شدن طبیعت و حیات دوباره موجودات، همچنین خدا را بر نعمت 40 سالگی انقلاب اسلامی و شکست و ناکامی دشمنان سپاسگزاریم.

سالی که گذشت، با همه فراز و نشیب و تلخی ها و شیرینی ها به خصوص مشکلات اقتصادی و گرانی های سنگین به پایان رسید، سال 97 سال روشن شدن حقایق انقلاب اسلامی و آشکار شدن باطن خبیث استکبار جهانی و پیروزی های چشمگیر ملت ایران اسلامی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله میرعمادی تاکید کرد عمل به بیانیه «گام دوم انقلاب» در سال 98

آیت الله میرعمادی تاکید کرد عمل به بیانیه «گام دوم انقلاب» در سال 98