مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 ساعت 01:452019-03-20ورزشي

97؛ سالی پر از خاطره های تکرار نشدنی برای پرسپولیس


سالی که گذشت برای پرسپولیس و هوادارانش خاطره ساز شد.

شاید هوادارن تیم قرمز پایتخت این سال را هیچ وقت از خاطر نبرند چرا که برای شان قهرمانی و حضور در فینال آسیا را به همراه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 97 برای پرسپولیسی ها، سال خاطره انگیزی بود.

شاگردان برانکو که با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات دست وپنجه نرم می کردند، روزهای آغازین سال با یک باخت برابر سایپا شروع کردند تا برای قطعی شدن قهرمانی شان چند روز بیشتر منتظر بمانند.

پرسپولیسی هایی که لیگ برتر را در سال 96 با شکست یک بر صفر برابر استقلال به پایان برده بودند، امید زیادی داشتند تا با پیروزی برابر تیم علی دایی قهرمانی خود را قطعی کنند اما شکست دو بر یک در ورزشگاه آزادی برابر سایپا اجازه نداد برانکو چهار هفته زودتر جشن قهرمانی بگیرد.

البته این تیم 8 روز بعد از این بازی در ورزشگاه آزادی برابر پدیده مشهد به پیروزی رسید و سه هفته مانده به پایان لیگ، برای دومین بار پیاپی به قهرمانی رسید.

البته در اواخر لیگ درست 4 روز بعد از مسجل شدن قهرمانی سرخ ها در لیگ هفدهم، محسن ربیع خواه که هافبک دفاعی مورد علاقه برانکو بود، در دیدار برابر پارس جنوبی جم رباط صلیبی پاره کرد تا در شرایطی که پرسپولیس با محرومیت از پنجره نقل و انتقالات نمی توانست بازیکنی جذب کند، مشکل دیگری بر مشکلاتش اضاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97؛ سالی پر از خاطره های تکرار نشدنی برای پرسپولیس

97؛ سالی پر از خاطره های تکرار نشدنی برای پرسپولیس