مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 21:212019-03-20سياسي

معاون رییس جمهور: کردستان ظرفیت تبدیل به پایتخت نوروز ایران دارد


رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه به موضوع معرفی استان کردستان به عنوان پایتخت نوروز کشور اشاره و عنوان کرد: این موضوع بررسی می شود ولی با توجه به ظرفیت های نوروزی کردستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی اصغر مونسان در حاشیه برگزاری جشن بزرگ ویژه نوروز 98 سنندج در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد:  ضمن ادای احترام به مردم کردستان، اینکه در جشن باستانی نوروز  استان کردستان حضور یافته ام، افتخار می کنم.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جشن نوروز در شهر فرهنگی سنندج را بی نظیر توصیف کرد و از مردم فرهنگی استان و مسوولان متولی برگزاری چنین مراسمی تقدیر کرد.

مونسان گفت: قطعا کردستان را جزء مناطق ویژه گردشگری خواهیم دید و تلاش خواهیم گرفت سهم کردستان در گردشگری کشور افزایش یابد.

وی اظهار کرد: کردستان زیبای های بی نظیر به لحاظ جاذبه های گردشگری و جاذبه های فرهنگی و تاریخی غنی دارد که در کنار مردم مهمان نواز آن می تواند ظرفیت بسیار خوبی در راستای توسعه گردشگری باشد.

مونسان همچنین گفت: جامعه نیاز به افزایش نشاط اجتماعی دارد و برگزاری این چنین مراسم هایی می تواند به تحقق این مهم کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: کردستان ظرفیت تبدیل به پایتخت نوروز ایران دارد

معاون رییس جمهور: کردستان ظرفیت تبدیل به پایتخت نوروز ایران دارد