مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 15:562019-03-20بين الملل

حزب حاکم الجزایر: بوتفلیقه با درخواست مردم برای تغییر حکومت موافق است


حزب حاکم الجزایر گفت که «مردم خواستار تغییر هستند و رییس جمهور هم به صراحت به درخواست تغییر حکومت این کشور پاسخ داده است».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب جبهه التحریر الوطنی (جبهه آزادی بخش ملی الجزایر) که حزب حاکم این کشور است، امروز چهارشنبه بیانیه ای در حمایت از خواسته های الجزایری ها صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسکای نیوز، در این بیانیه آمده است که مردم امروز با برپایی اعتراضات مسالمت آمیز از الجزایر دفاع می کنند .

این بیانیه را که معاذ بوشارب هماهنگ کننده کل حزب حاکم منتشر کرده، افزود: مردم الجزایر خواستار تغییر هستند و رییس جمهور هم به صراحت به تغییر حکومت پاسخ داد .

بوشارب تاکید کرد که احمد اویحیی نخست وزیر الجزایر بود و این حزب مسئول آنچه در دوره چهارم ریاست جمهوری رخ داده، نیست .

این اظهارات هماهنگ کننده کل حزب حاکم که ریاست کمپین انتخاباتی بوتفلیقه را هم بر عهده دارد، پس از آن عنوان شده که ده ها نفر از رهبران و اعضای حزب حاکم الجزایر، اخیرا برکناری معاذ بوشارب هماهنگ کننده این حزب و انتخاب دبیرکل جدید در اسرع وقت را خواستار شده اند.

حدود یک ماه و نیم پیش که عبدالعزیز بوتفلیقه اعلام کرد برای بار پنجم هم نامزد ریاست جمهوری می شود، اعتراض های وسیعی الجزایر را فرا گرفت و این اعتراضات کماکان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب حاکم الجزایر: بوتفلیقه با درخواست مردم برای تغییر حکومت موافق است

حزب حاکم الجزایر: بوتفلیقه با درخواست مردم برای تغییر حکومت موافق است