مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 13:102019-03-20بين الملل

دلیل عدم حضور ایران در اجلاس اتحادیه بین المجالس اسلامی از نگاه مراکش


رییس پارلمان مراکش مدعی شد که غیبت ایران در چهاردهمین نشست بین المجالس اتحادیه اسلامی به دلیل عدم احترام و پایبندی این کشور به برخی شروط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه مراکشی هسبریس، عدم حضور هیأت جمهوری اسلامی ایران در چهاردهمین دوره اجلاس اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی حرف و حدیث های زیادی در محافل رسمی به دنبال داشت.

حبیب المالکی، رییس پارلمان مراکش در یک نشست خبری در شهر رباط پایتخت این کشور در این رابطه مدعی شد که دلیل حضور نیافتن هیأت ایرانی در نشست اتحادیه بین المجالس در رباط عدم احترام و پایبندی این کشور به برخی شروط و قوانین است.

وی افزود: زمانی که یک نشست بین المللی چند جانبه برگزار می شود، کشور میزبان قوانینی را وضع می کند که باید به آنها احترام گذاشته شود.

المالکی که ریاست اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی را نیز برعهده دارد در ادامه گفت: کشور مراکش رییس اتحادیه مجالس نیست بلکه دبیرخانه عمومی اتحادیه مجالس مسئولیت دعوت از هیأت و کشورهای عضو را برعهده دارد.

رییس پارلمان مراکش گفت که این کشور پیام هایی در رابطه با مسائلی که باید به آنها احترام گذاشته شود به دبیرخانه عمومی اتحادیه مجالس ارسال کرده و اعلام کرده است که پذیرش هیأتی که 30 و یا 40 نفر را شامل می شود امری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل عدم حضور ایران در اجلاس اتحادیه بین المجالس اسلامی از نگاه مراکش

دلیل عدم حضور ایران در اجلاس اتحادیه بین المجالس اسلامی از نگاه مراکش