مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 13:062019-03-20دانش

260 هسته دانشجویی تحت حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران هستند


محمدعلی جعفری مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو با اشاره به حمایت های مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از استارت آپ ها اظهار کرد: - مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: طی سه سال گذشته 260 هسته دانشجویی را تحت حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران قرار داده ایم.

محمدعلی جعفری مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو با اشاره به حمایت های مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از استارت آپ ها اظهار کرد: ما در طول سه سال گذشته 260 هسته دانشجویی را تحت حمایت قرار داده ایم.

جعفری ادامه داد: در طول این سه سال برای حمایت از استارت آپ ها و ایده های دانشجویی اعتباراتی برای اثبات ایده و تولید نمونه اولیه محصول توسط مرکز نوآوری و کارآفرینی پرداخت شده است.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکارکرد تیم های حاضر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تا پایان سال 97 تصریح کرد: تا پایان سال گذشته خروجی 6 استارتاپ ویکند برگزار شده را در فضای کاری اشتراکی مستقر کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

260 هسته دانشجویی تحت حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران هستند

260 هسته دانشجویی تحت حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران هستند