مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 09:462019-03-20بين الملل

هنوز سخت ترین تحریم ها را علیه ونزوئلا اعمال نکردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه مداخله جویی ها و اظهارات تهدیدآمیز مقامات آمریکایی علیه دولت قانونی ونزوئلا، دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده شامگاه سه شنبه مدعی شد که هنوز سخت ترین تحریم ها را علیه کاراکاس اعمال نکرده و آن ها .

- رییس جمهور آمریکا با بیان اینکه فعلا تحریم های متوسطی را علیه ونزوئلا اجرایی کرده است، تهدید کرد که همه گزینه ها علیه این کشور روی میز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه مداخله جویی ها و اظهارات تهدیدآمیز مقامات آمریکایی علیه دولت قانونی ونزوئلا، دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده شامگاه سه شنبه مدعی شد که هنوز سخت ترین تحریم ها را علیه کاراکاس اعمال نکرده و آن ها را برای روز مبادا نگه داشته است.

ترامپ بعد از دیدار با ژاییر بولسونارو رییس جمهور برزیل در کاخ سفید، درباره ونزوئلا گفت: ما هنوز سخت ترین تحریم ها را اعمال نکرده ایم.

ما می توانیم تحریم های سخت تری اعمال کنیم و همه گزینه ها روی میز است .

به نوشته خبرگزاری رویترز وی با تهدید ونزوئلا به اعمال سخت ترین تحریم ها، مدعی شد که تمام این اقدامات را برای خاطر مردم این کشور انجام می دهد که در حال تلف شدن از گرسنگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز سخت ترین تحریم ها را علیه ونزوئلا اعمال نکردیم

هنوز سخت ترین تحریم ها را علیه ونزوئلا اعمال نکردیم