مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 09:252019-03-20سياسي

«جوراب»؛ سمبل روز پدر


«جوراب»؛ سوژه ای که این روزها با نزدیک شدن به روز پدر داغ شده و همین باعث شده برخی این روز را به عنوان روز جوراب و جوراب بگیران بشناسند، - جوراب ؛ سوژه ای که این روزها با نزدیک شدن به روز پدر داغ شده و همین باعث شده برخی این روز را به عنوان روز "جوراب" و "جوراب بگیران" بشناسند، این در حالی است که از بخت و اقبال آقایان، "روز پدر" امسال، با آخرین روز سال 97 و انبوهی از دغدغه هایش مصادف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین روز اسفندماه سال 97 با روز پدر گره خورده است؛ یکی از روش های تبریک روز پدر به پدر و همسرتان این است که بهترین، ارزشمندترین، و خلاصه همه چی ترین هدیه را برایش بگیرید تا این روز جزو به یاد ماندنی ترین روز زندگی اش باشد؛ البته از آنجایی که همیشه مردانه فروشی ها و اجناس مرتبط با نیاز آقایان میان انبوهی از مغازه های زنانه فروشی گم می شود، اما بچه ها و زنان هم تمام کمبودهای همسران و پدرانشان را با خریدهای + یک جفت جوراب جبران می کنند.

این درحالیست که برخی مردان از گرفتن هدایای دست پایین گله دارند و حتی می گویند که بچه ها همیشه برای مادرانشان سنگ تمام می گذارند.

رضا ، همسر و پدری 58 ساله است که با خنده می گوید: تاحالا هیچ کادویی نگرفتم … یعنی گرفتم اما کادوی آنچنانی تاحالا نه…، نهایتاً یه پیرهن یا جوراب و کمربن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جوراب»؛ سمبل روز پدر

«جوراب»؛ سمبل روز پدر