مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 09:062019-03-20سياسي

در آیینی مدیر آموزش و پرورش جهرم معرفی شد


در آیینی با حضور فرماندار ویژه شهرستان جهرم مهدی نیک فر به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان معرفی و از زحمات عبدالله نورزاد تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، علیرضا صحراییان صبح امروز در آیین معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان جهرم اظهار داشت: تغییر مدیران جزیی از ذات مسوولیت است و هیچ مدیری برای همیشه در پست خود نمی ماند.

وی به خدمات مدیران پیشین این اداره از ابتدای انقلاب تا کنون اشاره کرد و افزود: شایسته است مدیر جدید آموزش و پرورش از ظرفیت افراد فرهیخته و با تجربه استفاده و اتاق فکری از رؤسای قبل این اداره تشکیل بدهد تا خدمات بهتر و مطلوب تری به دانش آموزان جهرمی ارائه شود.

فرماندار ویژه جهرم همدلی و اتحاد را مهمترین شاخصه تعالی مجموعه مدیریتی این شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم مدیر جدید آموزش و پرورش جهرم با همدلی با مجموعه خود و هماهنگی با مدیران شهرستان، در راستای سیاست های دولت در مسوولیت خود سربلند باشد.

در این آیین از تلاش های عبدالله نورزاد مدیر پیشین آموزش و پرورش جهرم تقدیر و مهدی نیک فر به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

نیک فر دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه و کلام اسلامی بوده و به مدت 16 سال مدیریت دبیرستان های استان تهران را عهده دار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آیینی مدیر آموزش و پرورش جهرم معرفی شد

در آیینی مدیر آموزش و پرورش جهرم معرفی شد