مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 23:412019-03-19سياسي

نماینده مردم شرق کرمان در مجلس: علیه جنگ اقتصادی دشمن در یک صف واحد قیام کنیم


نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: دشمن در حال تلاشند تا دولت و مردم ایران را از نظر اقتصادی فلج و گرفتار کنند که باید ما به دولت کمک کرده و در یک صف واحد بر علیه دشمن قیام کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بم، حبیب الله نیکزادی پناه امشب در مراسم جشن در منطقه گردشگری دهبکری اظهار داشت: امنیتی که حاکم بر منطقه و کشور است مرهون تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج است که شبانه روز در این راستا تلاش دارند.

وی با اشاره به افتخارآفرینی سردار سلیمانی در سطح منطقه خاورمیانه افزود:  کشورهای مسلمانی که درگیر جنگ با تروریست ها هستند پیشانی انقلاب اسلامی و خط مقدم جنگ کشور ما با استکبار جهانی محسوب می شوند.

نماینده مردم شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس ادامه داد: استکبار و صهیونسیم در حال تلاشند تا دولت و مردم ایران را از نظر اقتصادی فلج و گرفتار کنند که باید ما به دولت کمک کرده و در یک صف واحد بر علیه دشمن قیام کنیم.

نیکزادی پناه با تاکید بر اینکه ملت ایران در جنگ اقتصادی است و این بدترین جنگی است که ما با آن مواجه هستیم، عنوان کرد: کارهای بزرگی در شرق استان در حال انجام است که می توان به اجرای طرح تثبیت شن های روان، اجرای 200 کیلومتر روشنایی معابر و توزیع بیش از 7 هزار تن قیر رایگان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم شرق کرمان در مجلس: علیه جنگ اقتصادی دشمن در یک صف واحد قیام کنیم

نماینده مردم شرق کرمان در مجلس: علیه جنگ اقتصادی دشمن در یک صف واحد قیام کنیم