مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 12:562019-03-19ورزشي

توضیحات کولاکوویچ پس از اعلام لیست تیم ملی: اولویت اول ما المپیک است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایگور کولاکوویچ در گفت و گو با سایت فدراسیون درباره دلیل عدم حضور در ایران برای تماشای مسابقه سوم فینال گفت: - توضیحات کولاکوویچ پس از اعلام لیست تیم ملی: اولویت اول ما المپیک است سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان توضیحاتی درباره لیست جدید تیم ملی ارایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایگور کولاکوویچ در گفت و گو با سایت فدراسیون درباره دلیل عدم حضور در ایران برای تماشای مسابقه سوم فینال گفت: زمان فینال مسابقات چند مرحله تغییر کرد و ما امکان این را نداشتیم که زمان بلیت را تغییر دهیم زیرا پروازها با توجه به نزدیکی نوروز هیچ جای خالی نداشت.

از قبل مشخص شده بود که من بعد از نوروز به ایران بازخواهم گشت و در تعطیلات نوروز در ایران نخواهم بود.

من صبح روز دوشنبه 6 صبح ایران را ترک کردم و یکبار دیگر تلاش کردم تا زمان بلیت را با توجه به برگزاری دیدار سوم تغییر بدهم اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت من نتوانستم تماشاگر دیدار سوم فینال باشم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره اعلام دو لیست برای تیم ملی و تفاوت این دو، اظهار داشت: ما یک فصل طولانی در رقابت های ملی خواهیم داشت و لیستی با حضور 28 بازیکن اعلام کردیم که روی آنها برای کل فصل حساب باز کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات کولاکوویچ پس از اعلام لیست تیم ملی: اولویت اول ما المپیک است

توضیحات کولاکوویچ پس از اعلام لیست تیم ملی: اولویت اول ما المپیک است