مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 12:102019-03-19اقتصادي

آخرین گروه مشمولان سهام عدالت ابتدای 98 سود می گیرند


در سال 1397 چهار گروه مشمول سهام عدالت سود سال مالی 1396 را دریافت کردند و قرار است در ماه های ابتدایی سال 1398 سود سهام عدالت گروه پنجم به حسابشان واریز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تا کنون سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1396 در سه گروه کمیته امداد و سازمان بهزیستی، روستاییان و عشایر و کارگران فصلی و ساختمانی به طور کامل پرداخت شده است.

مرحله چهارم پرداخت سود سهام عدالت سال مالی 1396 شرکت های سرمایه پذیر مربوط به گروه های مشمولان شامل وراث جدید تعیین تکلیف شده، مددجویان تغییر وضعیت یافته، ایثارگران و خانواده های ایثارگران، دست اندرکاران امر واگذاری سهام عدالت، خبرنگاران، طلاب، بیماران خاص، کارکنان ستادهای نماز جمعه، خدام مساجد و اماکن متبرکه امامزاده ها و حسینه ها، زندانیان آزاد شده، تاکسیرانان، قالیبافان، کارکنان مؤسسات خیریه و فعالان قرآنی از چندی پیش آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

در این مرحله شش میلیون و 700 هزار نفر از مشمولان، سود سهام عدالت خود را در مجموع به ارزش 600 میلیارد تومان دریافت خواهند کرد که از 34 بانک و مؤسسه ای که مشمولان شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده اند، 31 بانک به مرور اقدام به پرداخت سود می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین گروه مشمولان سهام عدالت ابتدای 98 سود می گیرند

آخرین گروه مشمولان سهام عدالت ابتدای 98 سود می گیرند