مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 06:012019-03-19حوادث

فارس از سفیدی و سیاهی های سیل می گوید از مرگ تا حیات در برف و بوران مازندران


سیلاب در مازندران با سیاهی و سفیدی هایی همراه است؛ از مرگ یک جوان بر اثر ریزش سنگ از کوه و برخورد با خودروی او تا نجات جان مادر باردار از دل سیلاب در جاده های سخت گذر کیاسر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بارش شدید باران از شب گذشته تا امروز در بیشتر نقاط مازندران منجر به ایجاد خسارت هایی به بخش زیرساختی، کشاورزی، دامداری و تأسیسات شهری و روستایی شد و حتی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز از برخی نقاط بازدید داشتند.

در این شرایط باتوجه به شرایط اقلیمی مازندران، ریزش سنگ و درخت از کوه یکی از شایع ترین حوادث در جاده های مواصلاتی است، ریزش سنگ منجر به مصدومیت یک مرد 49 ساله در محور سوادکوه شد و حتی مشکلاتی را برای خط آهن پل سفید به گرگان در حد فاصل پل سفید به شیرگاه ایجاد کرد و سبب قطع تردد قطارها در این محور شد.

اما در بین اخبار بد و تأثربرانگیز، خبر انتقال موفق یک مادر باردار توسط تکنسین های اورژانس کلاج خسه در منطقه سخت گذر کیاسر جای خوشحالی دارد.

به گفته ذکریا اشک پور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ساعت 22:15 دقیقه دوشنبه شب نیز ریزش سنگ بر روی خودروی سواری(مزدا 3) در محور دوآب سوادکوه منجر به مرگ یک مرد 35 ساله شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس از سفیدی و سیاهی های سیل می گوید از مرگ تا حیات در برف و بوران مازندران

فارس از سفیدی و سیاهی های سیل می گوید از مرگ تا حیات در برف و بوران مازندران