مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 04:052019-03-19اقتصادي

از بومی سازی رکتی فایر تا ساخت گیت برای مترو


همکاری های جهاد دانشگاهی با صنایع به ایستگاه مترو رسیده است.

در مهرماه سالی که گذشت تفاهم نامه ای میان جهاد دانشگاهی و شرکت راه آهن شهری امضا شد تا فناوری های جهاد دانشگاهی وارد مترو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعداد قطارهای متروی تهران کافی نیست، این را می توان بعد از ظهر یک روز کاری در خطوط پر رفت و آمد راه آهن شهری فهمید.

به شلوغی قطارهای مترو که جزیی از زندگی شهری میلیون ها شهروند شده احتمال خرابی قطارها را هم اضافه کنید؛ در شرایط دشوار تحریم تأمین تجهیزات مترو کار چندان ساده ا ی به نظر نمی رسد.

راه آهن شهری از حوزه هایی است که در صورت وجود تمایل دانشگاه و صنعت می تواند زمینه مناسبی برای همکاری این دو بخش باشد، در همین راستا جهاد دانشگاهی که نهادی برخاسته از بستر دانشگاه است فعالیت هایی در زمینه ساخت تجهیزات راه آهن شهری انجام داده است.

جهاد دانشگاهی در ادامه فعالیت های تعاملی خود با صنایع مختلف و در راستای تجاری سازی فناوری های خود در 23 مهرماه سالی که گذشت تفاهم نامه ای را با شرکت راه آهن شهری امضا کرد.

ر رییس جهاد دانشگاهی در جلسه امضای این تفاهم نامه گفت: برخی از فناوری های جهاد دانشگاهی در ارتباط با صنایع ریلی به صورت موردی تجاری سازی شده بود، اما اینکه در پروژه ها مورد استفاده قرار گیرند، مستلزم گذر زمان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بومی سازی رکتی فایر تا ساخت گیت برای مترو

از بومی سازی رکتی فایر تا ساخت گیت برای مترو