مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 23:512019-03-18سياسي

تولیت آستان شاهچراغ(ع): مبنای کار در حرم شاهچراغ(ع) صدق و اخلاص است


فعالیت ها در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) بر مبنای صدق و اخلاص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله علی اصغر دستغیب عصر امروز در جمع خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع)، در ابتدا با اشاره به فضیلت های بی شمار ماه رجب اظهار داشت: این ماه بهترین فرصت برای سیر معنوی و نزدیکی به پروردگار است.

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) با بیان اینکه ماه رجب رشته محکمی برای اتصال به رحمت الهی است، افزود: ماه رجب ماه استفتاح و گشایش بوده و دعاهای خالصانه در این ماه به استجابت نزدیک است؛ بنابراین از تمام لحظات آن باید به بهترین نحو استفاده کرد.

وی با تأکید بر مغتنم شمردن فرصت ها، بیان کرد: در طول پنج سال گذشته خاطرات زیادی در خلال مسئولیت ها به جا مانده است و سعی شد تا رضایت نائب بر حق امام زمان (عج) یعنی مقام معظم رهبری جلب شود.

  آیت الله دستغیب خاطرنشان کرد: آبرویی که به خاطر مردم به دست آوردم را در به این آستان تقدیم کردم، عده ای برای حفظ آبرو تن به مسئولیت نمی دهند اما ما آمدیم تا با صدق و اخلاص قدم برداریم.

  تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در توصیه به خادمان حرم مطهر نیز گفت: اگر دوستدار اهل بیت (ع) و امامزادگان هستیم، باید در گام نخست نیت خود را خالص کرده و در گام دوم با عزم جدی برای خدمت به آنان تلاش کنیم زیرا رضایت این بزرگواران رضایت پیامب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان شاهچراغ(ع): مبنای کار در حرم شاهچراغ(ع) صدق و اخلاص است

تولیت آستان شاهچراغ(ع): مبنای کار در حرم شاهچراغ(ع) صدق و اخلاص است