مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 18:002019-03-18فرهنگي

متن بهاری گوهر خیراندیش در «رادیو شب»


برنامه «رادیو شب» آخرین قسمت خود را فردا شب از ساعت 22 به مدت سه ساعت روی آنتن خواهد فرستاد اما با کمی تفاوت، دست اندرکاران برنامه قصد دارند حال و هوایی بهاری به آخرین قسمت این برنامه بدهند.

- برنامه رادیو شب آخرین قسمت خود را فردا شب از ساعت 22 به مدت سه ساعت روی آنتن خواهد فرستاد اما با کمی تفاوت، دست اندرکاران برنامه قصد دارند حال و هوایی بهاری به آخرین قسمت این برنامه بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه شما، محمد صوفی، تهیه کننده برنامه رادیو شب گفت: این آخرین قسمت برنامه رادیو شب در سال 97 خواهد بود که در شب 28 اسفند به صورت یک ویژه برنامه روی آنتن خواهد رفت و مدت زمان آن هم سه ساعت خواهد بود که از ساعت 22 شروع خواهد شد و تا ساعت یک بامداد ادامه خواهد داشت.

تهیه کننده رادیو شب ادامه داد: ما در برنامه های پایانی همیشه یک روالی را داریم که در آن برخلاف سایر ویژه برنامه ها تمامی افرادی که در یک سال گذشته میهمان برنامه رادیو شب بودند در برنامه حاضر خواهند شد و در کنار این موضوع پخش انواع موسیقی ها را نیز در برنامه داریم.

وی درباره تفاوت ویژه برنامه امسال با سال های قبل رادیو شب گفت: ما امسال در کنار استودیو شماره 2 برنامه یک ایوان بهاری داریم که دارای دکور و فضای متفاوتی است و علاوه بر آن استودیو دیگری برای این ویژه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن بهاری گوهر خیراندیش در «رادیو شب»

متن بهاری گوهر خیراندیش در «رادیو شب»