مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 14:252019-03-18اجتماعي

بیش از 200 مکان تاریخی و طبیعی رشتخوار میزبان گردشگران نوروزی


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشتخوار گفت: 275 مکان تاریخی و طبیعی رشتخوار در ایام نوروز میزبان گردشگران و مسافران خواهند بود.

- کاظم کامیاب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 20 تفرجگاه گردشگری و وجود آثار تاریخی فراوان در سطح شهرستان رشتخوار موجب شده هرساله این شهرستان میزبان تعداد بسیاری از گردشگران باشد.

وی افزود: آب و هوا و نوع اقلیم و منتهی شدن شهرستان از شمال و جنوب به ارتفاعات همچنین تفرجگاه ها و بناهای تاریخی بسیاری که در این شهرستان وجود دارد، می تواند مقصد گردشگری مناسبی برای مسافران باشد.

کامیاب عنوان کرد: مسجد جامع تاریخی، خانه تاریخی قرایی، شهر تاریخی جیزد، امامزاده میرقوام الدین موسوی نوق، قلعه تاریخی کریم آباد، آسیاب برج، آرامگاه شاه سنجان و آرامگاه امان قلی در روستای تاریخی سنگان، تپه های پیش از تاریخ در روستای کوده، آب انبار مرکزی جنگل، موزه مردم شناسی، پل سالار، آبشار و چشمه آب گرم گرماب، آبشار بیشه، تنگل کوهسنگ، تفرجگاه درریز و کال سوهه از جمله معروف ترین و زیباترین جاذبه های گردشگری شهرستان رشتخوار است.

اسکان مسافران نوروزی در مدارس و اماکن متبرکه وی همچنین در ادامه از آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر در طول ایام تعطیلات نورزی خبر داد و یادآور شد: در رابطه با اسکان مسافران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 200 مکان تاریخی و طبیعی رشتخوار میزبان گردشگران نوروزی

بیش از 200 مکان تاریخی و طبیعی رشتخوار میزبان گردشگران نوروزی