مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 10:302019-03-18دانش

برپایی جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی سینا


جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی سینا فروردین سال آینده در کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دانش آموزان سراسر کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی سینا در روزهای 30،29 و 31 فروردین ماه 1398 در کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دانش آموزان سراسر کشور برگزار می شود.

از آنجایی که دانش آموزان به عنوان نیروهای بالقوه علمی و فنی، آینده سازان کشور و عناصر تعیین کننده در رشد و بالندگی جامعه شناخته می شوند و در آینده با ورود به رشته های تحصیلی دانشگاهی نقش عمده ای در پیشرفت های علمی پژوهشی کشور خواهند داشت، شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی، سازماندهی، پرورش و هدایت آنها در این مسیر می تواند سرمایه گذاری هوشمندانه ای در جهت ساخت کشور باشد.

آشنایی با علوم مختلف دانشگاهی و انتخاب هدفمند رشته در دانشگاه، ایجاد انگیزه برای بالا بردن سطح علمی جهت تولید علم و جنبش نرم افزاری، حمایت از طرح های تحقیقاتی گروه های برتر دانش آموزی جهت همکاری و مبادلات علمی و فنی با مراکز پژوهشی، دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی و صنعتی، آشنایی دانش آموزان با فضای دانشگاهی و تجربه ارائه و دفاع از تحقیق و پژوهش خود و همچنین تبیین نقش و اهمیت بالای تفکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی سینا

برپایی جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی سینا