مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اسفند 1397 ساعت 12:302019-03-17سياسي

با همه توان جلوی صید ترال در خلیج فارس را می گیریم


فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: نباید در خلیج فارس صید ترال انجام شود و کشتی های مربوط باید برای انجام این کار به دریاهای دور بروند، - ما با همه توان ورود خواهیم کرد، جلوی صید ترال را خواهیم گرفت و روی این موضوع پافشاری خواهیم کرد.

سرهنگ عباس غلامشاهی در گفت وگو با ایسنا، درباره ورود نیروی دریایی سپاه به مسئله صید ترال در خلیج فارس اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت تکلیف و مأموریت انقلابی که در حفظ منافع مردم و نظام مقدس اسلامی دارد در همه عرصه ها خصوصاً در دریا ورود می کند.

وی ادامه داد: اخیراً به جهت تغییراتی که در وضعیت معیشت مردم به وجود آمده و موجب گلایه مندی آنان از وضع صید و صیادی شده، نیروی دریایی سپاه به این امر یعنی صید ترال که صید مضری برای زیست دریایی و آبزیان و صیادان است ورود کرده است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما اعتقاد داریم نباید در خلیج فارس صید ترال انجام شود و کشتی های مربوط باید برای انجام این کار به دریاهای دور بروند، افزود: ما با همه توان ورود خواهیم کرد، جلوی صید ترال را خواهیم گرفت و روی این موضوع پافشاری خواهیم کرد.

سرهنگ غلامشاهی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم تا جایی که منافع ملت خصوصاً ساحل نشینان و صیادان بومی و محلی ساحلی را تأمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همه توان جلوی صید ترال در خلیج فارس را می گیریم

با همه توان جلوی صید ترال در خلیج فارس را می گیریم