مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اسفند 1397 ساعت 17:202019-03-15پزشكي

31 هزار بازرسی از مراکز غذایی و اماکن عمومی و پلمب 98 مکان متخلف


رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به آغاز به کار بازرسی های سلامت نوروزی بهداشت محیط، - گفت: این بازرسی ها از مراکز تهیه، توزیع و طبخ با اولویت رستوران ها، قنادی ها و اماکن بین راهی و اماکن عمومی با اولویت هتل ها، مراکز اقامتی، پایانه های مسافربری و سرویس های بهداشتی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سید رضا غلامی، رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: در سومین روز (22 اسفند 97) آغاز بکار بازرسی های سلامت نوروزی بهداشت محیط؛ 31 هزار و 494 مورد بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه، توزیع و طبخ با اولویت رستوران ها، قنادی ها و اماکن بین راهی و همچنین اماکن عمومی با اولویت هتل ها، مراکز اقامتی، پایانه های مسافربری و سرویس های بهداشتی انجام شد که از این تعداد 690 مورد از اماکن بین راهی بازرسی بهداشت محیطی شده است.

وی گفت: همچنین در این بازرسی های انجام شده 444 محل متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند و 98 محل متخلف بهداشتی پلمب شده است که از این تعداد 19 مورد مربوط به رستوران های بین راهی بوده است.

غلامی اضافه کرد: در این بازرسی ها تعداد 20 هزار و 269 مورد سنجش پرتابل انجام شده و همچنین 21 هزار و 176 مورد کلرسنجی از آب مصرفی انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 هزار بازرسی از مراکز غذایی و اماکن عمومی و پلمب 98 مکان متخلف

31 هزار بازرسی از مراکز غذایی و اماکن عمومی و پلمب 98 مکان متخلف