مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اسفند 1397 ساعت 11:002019-03-14اقتصادي

قاچاق روزانه 7.5 میلیون لیتر سوخت از مرزهای سیستان و بلوچستان


دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان گفت: نیاز سیستان و بلوچستان به نفت روزانه سه میلیون و 600 لیتر است که بر اساس برآوردهای انجام شده روزانه حدود هفت و نیم تا هشت میلیون لیتر سوخت از مرزهای استان قاچاق می شود.

- دبیر کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اعلام کرد: قاچاق روزانه 7.

5 میلیون لیتر سوخت از مرزهای سیستان و بلوچستان دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان گفت: نیاز سیستان و بلوچستان به نفت روزانه سه میلیون و 600 لیتر است که بر اساس برآوردهای انجام شده روزانه حدود هفت و نیم تا هشت میلیون لیتر سوخت از مرزهای استان قاچاق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید محبی در جمع خبرنگاران افزود: برای مقابله با قاچاق سوخت افزون بر 35 مرکز دپوی سوخت در زاهدان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در ادامه اظهار کرد: برای جلوگیری از تخلفات تعاونی های مرزنشین در زمینه قاچاق سوخت با لایحه جدید، سوخت این قشر از طریق مزایده به فروش می رسد تا عواید آن به طور کامل و در کمترین زمان به حساب 85 هزار خانوارمرزنشین سیستان و بلوچستان واریز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق روزانه 7.5 میلیون لیتر سوخت از مرزهای سیستان و بلوچستان

قاچاق روزانه 7.5 میلیون لیتر سوخت از مرزهای سیستان و بلوچستان