مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اسفند 1397 ساعت 16:162019-03-12فرهنگي

گزارش دانشجو از دعوای بانفوذهای سینما برای گیشه نوروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اکران نوروز 98 سینما برخلاف رویه همیشگی این چندساله، که باید خیلی زودتر از این بازه زمانی، مشخص می شدند، - فهرست هفت فیلم نهایی اکران نوروز، گویا قرار است فردا، چهارشنبه اعلام شود و باید دید نفوذ، قدرت و شاید هم شانس کدام یک از صاحبان فیلم، بعد از اتفاقات حاشیه ای اخیر برای قرار گرفتن در لیست گیشه میلیاردی بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اکران نوروز 98 سینما برخلاف رویه همیشگی این چندساله، که باید خیلی زودتر از این بازه زمانی، مشخص می شدند، تا فیلم ها بتوانند تبلیغات خود را شروع و حتی نمایش عمومی خود را نیز زودتر آغاز کنند اما همچنان درگیر دعوا و جدل های صاحبان فیلم های متقاضی است.

همانطور هم که تغییرات سرگروه های سینمایی، امروز نیز به اعتراض دوباره برخی سینمادارها منجر شده است؛ درحالیکه گویا قرار است تکلیف سبد اکران نوروزی بالاخره فردا که 22 اسفندماه باشد، مشخص و اعلام گردد.

هرچند که هفت فیلم مصوب قرار بود خیلی قبلتر و نهایتا هفته گذشته علنی می شد.

البته قرار گرفتن نام برخی فیلم ها در این لیست را باید به نظر قطعی دانست که این نیز بدون شک به پشتوانه قدرت صاحبان و تهیه کنندگان این آثار در اکران و تصمیمات کلان سینماست از جمله رحمان 1400 و چهارانگشت ؛ یعنی دقیقا ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش دانشجو از دعوای بانفوذهای سینما برای گیشه نوروز

گزارش دانشجو از دعوای بانفوذهای سینما برای گیشه نوروز