مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اسفند 1397 ساعت 11:512019-03-12بين الملل

یک ایرانی بین 19هزار آهنگساز دنیا فینالیست شد


تک آهنگ «ناب» با شعر، آهنگ و اجرای علی پهلوان، در مسابقه بین المللی آهنگسازی سال 2018 آمریکا به مرحله نهایی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس به نقل از سایت رسمی آی اس سی ، تک آهنگ ناب با شعر، آهنگ و اجرای علی پهلوان، در مسابقه بین المللی آهنگسازی سال 2018 آمریکا به مرحله نهایی رسید.

قطعه ناب با شعر، آهنگ و اجرای علی پهلوان، موزیسین نام آشنای موسیقی پاپ کشورمان، در مسابقه بین المللی آهنگسازی سال 2018 از بین 19000 اثر، به مرحله نهایی راه یافت، این در حالیست که تنها 2درصد از آهنگ ها می توانند به این مرحله برسند.

مارک آنتونی و آدام لمبرت و برخی دیگر از اعضای داوران این رویداد رقابتی جهانی موسیقی در مرحله نهایی این مسابقه، داوران که ترکیبی از هنرمندان موسیقی (مانند: آدام لمبرت و مارک آنتونی) و مدیران صنعت موسیقی هستند، آهنگ های برتر هر سبک را معرفی می کنند و قطعه ناب ، در بخش موسیقی  جهانی (آثار غیر انگلیسی زبان) شرکت کرده است.

همچنین در بخش دیگری از مسابقه، تمام آثاری که به مرحله نهایی رسیده اند روی سایت اصلی این مسابقه به آدرس songwritingcompetition.

com قرار گرفته و به رأی عمومی گذاشته می شوند.

آهنگی که رأی بیشتری داشته باشد، برنده بخش صدای مردم خواهد شد که برندگان این مسابقه در نیمه ماه آوریل سال جاری میلادی معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ایرانی بین 19هزار آهنگساز دنیا فینالیست شد

یک ایرانی بین 19هزار آهنگساز دنیا فینالیست شد