مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اسفند 1397 ساعت 20:012019-03-10سياسي

لاریجانی: توسعه روابط ایران با تاجیکستان به ویژه در حوزه اقتصادی ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در دیدارِ محمدتقی صابری سفیر جدید ایران در تاجیکستان با اشاره به روابط نزدیک بین ایران و تاجیکستان، - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه روابط ایران با تاجیکستان در تمامی سطوح، به ویژه اقتصادی ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در دیدارِ محمدتقی صابری سفیر جدید ایران در تاجیکستان با اشاره به روابط نزدیک بین ایران و تاجیکستان، گفت: تاجیکستان کشور دوست و همسایه ایران است که سابقه تمدنی و زبان مشترکی بین دو کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه ایران و تاجیکستان روابط حسنه ای با یکدیگر داشته و دارند، افزود: روابط دو کشور در سطوح مختلف به یکدیگر نزدیک بوده و باید از این فضا استفاده کرده تا برخی از سوءتفاهم ها رفع شود.

رییس مجلس با تأکید بر اینکه گسترش همکاری های ایران و تاجیکستان در حوزه فرهنگی و آموزشی از اهمیت خاصی برخوردار است، ادامه داد: توسعه روابط ایران با تاجیکستان در تمامی سطوح، به ویژه اقتصادی ضروری است.

همچنین، محمدتقی صابری سفیر جدید ایران در تاجیکستان نیز در این دیدار با بیان اینکه تاجیکستان کشوری استراتژیک برای توسعه همکاری های همه جانبه با ایران است، تصریح کرد: از تمام ظرفیت ها برای توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: توسعه روابط ایران با تاجیکستان به ویژه در حوزه اقتصادی ضروری است

لاریجانی: توسعه روابط ایران با تاجیکستان به ویژه در حوزه اقتصادی ضروری است